2014年1月26日星期日

MC ~ Sheeta & Keith Wedding on 26/01/14@Renaissance Harbour View Hotel Hong Kong ~ 12圍


 
                                           祝一對新人新婚快樂^^
                                     再次跟新人影多張靚相先^^
                                    好開心跟星級岑律師合作呀^o^
                                                 浪漫證婚儀式
              新郎哥吹Saxophone送一首情歌給新娘子場面真係非常之浪漫呀^^
好多謝新人婚宴後的讚賞和支持,亦要多謝新娘子妹妹點名多謝我呀,
我真係好開心呀, 期待妹妹大喜日子時我地再次見面喇^^ 
 
我真係好開心可以參與這個世紀驚喜環節, 亦多謝兄弟姊妹團和工作人員的配合, 
成功製做了一個好浪漫感人的經典場面, 令您們有個美好難忘的回憶


 
多謝新人的大利是和利是上的給力留言^^

首先祝一對新人百年好合, 幸福快樂^^
仲記得第一次見面時, 新人要求想晚宴不要太熱鬧, 想浪漫溫馨為主, 加上場地本身都比較有格調和望向無敵維港景色, 所以當晚沒有安排遊戲環節, 希望各位親戚朋友可以舒舒服服地在咁靚既環境下享受當晚的晚宴
證婚儀式是在晚上8:30進行, 由合作好多次的星級岑律師主持, 過程非常之浪漫
到壓軸驚喜環節, 講返今次的驚喜位, 我和新郎哥在大日子前好一段時間進行多次秘密電話會議...hehe, 而我亦經過長時間研究(因要配合現場環境可行性等等)設計了一個浪漫到爆燈既驚喜給新娘子, 因須要多方面的配合(酒店同事, 部分兄弟姊妹團..點解係部分, 因我一向做驚喜位除了要幫手的朋友以外其餘是不知道的, 保密程度達國際級架..哈哈..), 最後成功令到新娘子非常之感動, 而新郎哥在驚喜表演時亦非常之有魅力, 吹Saxophone送了一首情歌給新娘子, 而當晚亦是新娘子的生日, 所以亦由新郎哥吹Saxophone帶領全場一起大合唱生日歌送給新娘子, 這時的感人溫馨驚喜情感進入了最高峰, 令到新娘子哭成淚人, 但這真是幸福的淚水, 而當晚全場好多賓客和主人家都好感動呀
見到一對新人有一個開心難忘的美好回憶, 我真係好開心, 亦是我做婚禮行業其中一個主要目的, 另再次多謝新人婚禮後的多次讚賞和給力留言, 和新娘子妹妹點名多謝我的留言, Andy會繼續努力令到每一對新人有一個開心難忘的美好回憶, 再次祝Sheeta & Keith新婚快樂!!! keep in touch la^^


The One Wedding
Mobile : 9312 1314
Contact Person : Andy Chan
Email : Wedding8882001@yahoo.com.hk
Facebook : http://www.facebook.com/theonewedding080312
Blogspot : http://theoneweddingmcandy.blogspot.hk/

沒有留言:

發佈留言