2014年3月15日星期六

MC ~Kitty & KaHo Wedding on 15/03/2014 ~ 御苑皇宴 (尖東帝國中心) ~ 40圍




今次婚禮有接近500位賓客出席, 所以現場安排控制飲茶和影相方面亦須要一定經驗和技巧先可順利和準時完成, 最後當然任務順利完成喇^^
而在婚禮前跟新人開會時, 得知當晚希望我可帶領兄弟姊妹團和全場賓客在新人入場時可一起製造強勁氣氛, 所以事前我花了不少時間研究和安排, 而當日一到達亦即跟新人兄弟姊妹團採排和各單位開會夾晚宴流程等等, 最後成功令到全場氣氛非常之強勁澎湃, 新人婚宴後都非常之滿意呀, 亦有讚賞我和給我給力留言, 所以我都好開心呀^O^
新郎哥是紀律部隊精英, 所以大部份兄弟團亦是紀律部隊成員, 個個都好有POWER好強架, 大家夾起上黎真係非常之好玩呀^^
而到壓軸新郎驚喜環節, 在事前各方面的秘密配合和安排之下, 新娘子真係非常之感動呀, 場面好感人
最後新人和大家都過了一過非常之好氣氛和好好玩的婚宴, 正呀! 再次祝一對新人甜甜蜜蜜, 新婚快樂^O^


The One Wedding
Mobile : 9312 1314
Contact Person : Andy Chan
Email : Wedding8882001@yahoo.com.hk
Blogspot : http://theoneweddingmcandy.blogspot.hk/

沒有留言:

發佈留言